onsdag 16 november 2011

Härligt jobb!

Min arbetsplats..

Vecka två har kommit långt och jobbet är underbart, det är kanon!
Vi är ett grymt gäng som arbetar ihop, vi skrattar, skämtar, och peppar varandra till max :) Det är inte helt enkelt att värva. Ibland får man sura miner men de jag bär med mig är alla otroligt fina samtal med de grymma personer som passerar. Det är en riktig adrenalin kick att göra detta. Varje dag jag år till jobbet bidrar jag till att världen blir bättre och att fler människors liv räddas från en säker död. Det är en obeskrivlig känsla!
Vill ni vara med och göra skillnad? Hör av er till mig så fixar vi det enkelt :)

Det jag hade svårt för först var att få in min träning men nu är det klart. Jag kommer att köra på min yoga/core samt meditation på morgonen, ca två korta löprundor och ev en till längre. Om det finns tid på helgen ska det gärna bli ett gympass :)

Imorgon kommer vi finnas runt hötorget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar