onsdag 7 september 2011

Blöta löpdagar

Imorse (här i småland) vaknade jag upp till regn och blåst. Den planerade rundan blev av trots detta. Måste säga att detta är riktigt härligt med regnig löpning! När man kommer hem känns det extra skönt att hoppa in i duchen och äta en riktigt härlig frukost.

Under dagarna här nere känns allt kanon och "arbetar" som livsnjutare hehe låter kanon eller hur? Låter positivt :) Det som gör att jag kallar mig livsnjutare är den positiva synen på livet. Att se möjligheterna och anpassa sig till situationen. För mig är denna tiden underbar! Under tiden jag söker arbeta utnyttja jag dagarna till träning,, löpning, promenader, yoga, läsa, utvecklas och mycket mer. Här nere passar jag på att umgås med vänner och njuta i deras sällskap. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar