onsdag 14 september 2011

Fantastiska ting

Förutom löpare är jag en livsnjutare. Har hela tiden en massa idéer till att göra om köpta kläder till mina egna. Sätter min prägel på dem genom att helt sonika sy på knappar :) för det råkar vara det jag har tillgång till. Detta är himla kul och medför att plagget känns mer som mitt eget. De förändringar jag gör är som sagt väldigt små men de är mina och det är precis vad som är tanken. Har en vän som gör större förändringar och det är hennes grej, det är så hon är. Bara man gör det som känns rätt för dig så är du i hamn.

Just nu är jag inspirerad av Patti Smith Just Kids. Det är otroligt givande att läsa om hur svårt de hade det i N.Y i unga år. För min del får jag tankarna att allt inte behöver handla om pengar. Att livet, vännerna och glädjen är det viktigaste men självklart är det avgörande att man kan få råd att betala sina räkningar. Detta inspirerar mig att utmana mig själv att njuta av livet genom att umgås med vänner och hitta på gratis eller billiga aktiviteter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar