onsdag 31 augusti 2011

Hemmets viktiga del...

Ett hem där man känner sig trygg betyder mycket. Någonstans där du kan koppla av när jobbdagen är slut, där du lagar mat, slappar, njuter och mycket mer.

Jag bor i en liten lägenhet, en etta på 27,5 kvm. Inte stort men den är min och mina föräldrars. ja vi investerade i ett hem till mig, en plats som jag inte behöver oroa mig för att förlora som när man har ett andrahands...

Visser ligen var det ingen dröm den första tiden. Föregående ägare hade inte tillfört så mkt mer än målat två väggar mörkt bruna samt målat blått på detaljer i köket m.m. det bästa hon dock gjorde (och det var vad jag föll för) var att hon tagit bort skåpen i "köket" och ersatt dem med hyllor! Helt briljant! Jag blev totalt kär!!!

Vecka 29 var mina föräldrar här och vi renoverade med färg och tapet och nu efter snart ett år är det mitt lilla paradis och jag älskar det. Tryggheten gör det så mkt mer mitt. Jag kan återvända hit och bara vara utan att oroa mig.





Så här ser det ut! Helt underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar