tisdag 25 oktober 2011

Underbara liv!

I onsdags var jag på Yogayama. Ett helt underbart place där du kan äta, yoga och shoppa. Maten är underbar! På torsdag ska det bli frulle där och det ser jag fram emot. Men både i onsdags och fredags åt jag lunch där och mums! Inhandlade även ny matta och byxor (som jag i stort sett levt i sedan de köptes) De har ett grymt utbud när det gäller eklogiska produkter och alla ljus och oljor m.m. är helt rena och underbara!

Detta med ekologiska produkter är oerhört viktigt för mig men det är inte alltid kläderna köps ekologiskt men då blir det ofta i btiker med goda värderingar. Detta synsett är inget jag kräver av mina vänner eller bekanta men jag försöker inspirera dem (och brukaar lyckas).

Ett annat beslut som har tagitsär att det är dax att lägga löpskorna på hyllan ett tag. Detta beror främst på att kroppen säger ifrån! Det har tagit tid för mig att verkligen lyssna men äntligen har jag gjort det och har bytt ut löpningen mot yoga. Dessutom har jag börjat meditera och det känns helt fantastiskt! På bara få dagar känns skillnaden.Back to basic.

Tog även ett snack med min sjukgymnast och det resulterade i ett nytt tränings schema. D.v.s två pass yoga/vecka och 2-3 styrkepass/vecka samt ett löp- eller spinningpass. Helt fantastiskt!

Kan även rekommendera er att gå in på Läkare utan gränser och bli månadsgivare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar