fredag 7 oktober 2011

Yes!!!

 Precis ankommen till gymmet...
Reseoutfit: halsduk Indiska, Jacka H&M, tröja Filippa K.
Gröna sockar från nike blev dagens färg som annars var helsvart.
Vilken underbar start på dagen!

Jo jag kom upp kl 6.08 i morse och var på plats på friskis kungsholmen en timme senare :) Jag har svårt att komma iväg och träna på dagen/kvällen och älskar morgonträning framför allt annat och styrketräningen är viktig då jag har en gammal nack- och ryggskada. Det gör att jag lätt får ont om jag inte går till gymmet eller yogar regelbundet. Eftersom jag den senaste tiden varit väldigt dålig på detta har jag nu mer ont än vad jag brukar. Dessutom är känslan efter ett styrkepass helt grym!

Eftersom jag för tillfället står mellan jobb har jag ingen anledning till att inte hinna träna. Därav tog jag ett beslut att öka styrketräningen till 3-4 morgnar per vecka för att göra det till mitt jobb att vara på plats och köra 1 timme om dagen och köra löpning i samma utsträckning. Har även fått ny motivation till löpningen med hjälp av Runners world då deras artikel om höstform gav mig ett perfekt upplägg.

Nu har jag en rejäl utmaning framför mig som ska göra hösten helt underbar på mitt nya "jobb" med massor av träning!

Som "fulle" till träningen blev det bästa energi blandningen: Chlorella (äntligen i min ägo), Super Vitalis, Alpen Molke, MSM i vatten. MUMS! Perfekt start med massor av energi :) Denna drink hjälper kroppen att komma igång med utrensning av slaggprodukter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar